Vilac Bingo zoologická zahrada de Buffon
Ověřit dostupnostProdukt Vilac Bingo zoologická zahrada de Buffon z kategorie Film u nás najdete od 809 Kč.
Popis
Produkt Vilac Bingo zoologická zahrada de Buffon
Loto je tradiční hra, kterou také můžete znát pod názvem Bingo. Princip hry je jednoduchý. Děti si rozeberou hrací karty lota a pak si postupně losují čísla. Vyhrává ten, kdo svoji kartu zaplní jako první. Děti tím procvičují postřeh, pozorování, slovní zásobu a logické myšlení. Tato hra byla vyvinuta ve spolupráci s Národním přírodovědným muzeem v Paříži Museum national d'Histoire naturelle. Hlavní vlastnosti: obsahuje 314 dílů rozměry balení: 26x18x6 cm věk: 3+ materiál: dřevo, papír podporuje motorické dovednosti a logické myšlení dětí vyvinuto ve spolupráci s Národním přírodovědným muzeem v Paříži Spolupráce Vilac x Muséum national d'histoire naturelle (Národní přírodovědné muzeum) je novinkou roku 2023. Georges-Louis Leclerc, hrabě z Buffonu (1707-1788) byl intendantem královské botanické zahrady Francie bezmála 50 let, od roku 1739 do své smrti. Jeho dílo Histoire naturelle (historie přírody), v 36 ilustrovaných svazcích, mělo neobyčejný úspěch ihned po vydání. V knize obsažená zvířata byla inspirací pro výtvarná umění, módu, dekor, vzdělávací díla a dětské knihy. To dokazuje pexeso Buffon, ilustrovaná hra, vydána okolo roku 1840 v Paříži. Pexeso s 96 zvířaty na 24 kartách vyrobil Nicolas Fleuri Jannin. Reprodukovaná kopie je uložena v Národním přírodovědném muzeu v Paříži. Výrobce Vilac se může pyšnit úzkou spoluprací s agenturou ADEME, francouzskou vládní organizací zabývající se širokou paletou činností vedoucích k ochraně životního prostředí. Historie této agentury sahá až do 70. let, do období ropné krize. Aktivně spolupracuje s politiky, veřejnými organizacemi, soukromou sférou i občany. Stojí za doporučeními, návrhy technických, metodických i finančních postupů, studiemi a osvětovými kampaněmi. Díky svému dlouholetému působení je ADEME uznávána jako důvěryhodná třetí strana poskytující záruky usilování o udržitelnou budoucnost. Zakoupením produktu výrobce spolupracujícího s touto agenturou může zákazník dát najevo svou vůli zachovávat životní prostředí prostřednictvím přísně posuzovaných postupů a klíčových inovací v celém procesu jeho utváření.