Chronicle books Dvanáct dní kočičích Vánoc 12×48 dílků
Ověřit dostupnostProdukt Chronicle books Dvanáct dní kočičích Vánoc 12×48 dílků z kategorie Film u nás najdete od 389 Kč.
Popis
Produkt Chronicle books Dvanáct dní kočičích Vánoc 12×48 dílků
Kdepak, tohle puzzle není pro kočku! Nahlédněte do soukromí oblíbených domácích mazlíčků, abyste zjistili, jak tráví Vánoce. Dvanáct různých samostatných skládaček v jednom balení zaručí zábavu a rozptýlení pro celou rodinu najednou. Kdo z celého balení dříve vytřídí dílky a dokončí svou skládačku? Puzzle svým jedinečným návrhem představuje výzvu jak pro kolektiv malých dětí a začátečníků, tak i pro protřelé řešitele, kteří se pokusí všechny obrázky složit sami. Autorkou ilustrací je americká výtvarnice Maggie Edelman. Puzzle Chronicle books jsou vyrobeny za použití významného podílu recyklovaného papíru a nabízí špičkový potisk nezávadnými barvami. Jsou opatřeny matnou povrchovou úpravou, která zajišťuje za všech okolností věrné podání detailů i barev. Jejich zadní strana je potažena hladkým, na dotek příjemným povrchem, díky němuž se při skladování rozloženého puzzle netvoří prach. Dodáváno v mimořádně pevné a poutavě zpracované kartonové krabičce vyrobené z recyklovaného kartonu a udržitelně získaných materiálů s certifikací FSC®. Hlavní vlastnosti: 576 precizně vyřezaných dílků celkem, 12×různé puzzle o 48 dílcích vyrobeno s použitím recyklovaných a udržitelně získaných materiálů pečlivě vybraný motiv od renomovaných tvůrců a umělců potisk a provedení nejvyšší kvality rozměry jednoho puzzle: 15,5x10,5 cm věk: 9+ materiál: recyklovaný papír a karton počet dílků: 12×48 autor obrázku: Maggie Edelman Chronicle Books je nezávislé nakladatelství se sídlem v San Franciscu, založené během léta lásky, v roce 1967. Spolupracují s umělci, spisovateli a organizacemi z celého světa, proto se zavázali k rozmanitosti i ve firemní kultuře a kladou si za cíl respektovat a povznášet lidi různého původu a názorů. V neutuchajícím okouzlení knihami, se snahou podněcovat v lidech stejnou vášeň, usilují o to, abyste jejich produkt rozeznali hned, jakmile jej držíte v rukou. U všech svých výrobků pečlivě zvažují každý detail tak, aby design produktu umocňoval jeho obsah a utvářel pouto se zákazníkem. Jejich nepřehlédnutelné logo, ikonické brýle, najdete na pultech obchodů všeho druhu po celém světě a je výzvou k tomu, abychom se na věci dívali i jinak.